Groepslessen

  • Pilates
    Je houding, stabiliteit, coördinatie en ademhaling verbeteren? Dan is pilates een ideale workout die spiergroepen tegelijk versterkt en rekt om een sterk en soepel lichaam te krijgen.

 

  • Kickbokszaktraining
    Elke training opnieuw kapot gaan, conditie opbouwen en goed leren kickboksen? De kickbokszaktraining is de perfecte workout op dit gebied. De training is op een bokszak dus er is geen sprake van fysiek contact.

 

  • Techniektraining
    Bij de techniektraining optimaliseer je de boks- en traptechniek die ervoor zorgen dat je de perfecte stoot kan geven of keihard kan trappen. Uiteraard ben je aan het eind van de training uitgeput ondanks dat er nadruk wordt gelegd op de techniek.

 

  • Bootcamp
    Spieren sterker maken, spierconditie verbeteren en fitter voelen? Bij een bootcamp word je elke training sterker en werk je doormiddel van oefeningen aan een workout gericht op het hele lichaam. De bootcamp wordt binnen of buiten gegeven, dat hangt af van het weer!
  • Combi les
    Combinatie tussen zweten, leren boksen en sterker worden. De kickbokszaktraining gecombineerd met een bootcamp is de perfecte workout om je hele lichaam aan te pakken en je grenzen te verleggen.

 

  • Zwangerschapstraining (SuperMama)
    Wanneer je zwanger bent of net bent bevallen zit je in een lastige situatie; veel trainingen zijn te zwaar of je weet niet wat je moet doen. Wij bieden training aan onder speciale begeleiding van een expert. Deze training voorkomt complicaties tijdens en na de zwangerschap. Je kiest zelf of je met of zonder baby komt. Voor meer informatie klik hier.

 

  • Thaiboksen
    Bij Thaiboksen wordt de nadruk gelegd op knieën, ellebogen en achterwaartse trappen. Net als bij de zaktraining is het elke training opnieuw kapot gaan, conditie opbouwen en goed leren boksen? De training is op een bokszak dus er is geen sprake van fysiek contact.

 

  • Circuit training
    In een circuit training word je door verschillende oefeningen achterelkaar uitgedaagd om het maximale uit jezelf te halen. De circuit training is opgedeeld in upperbody en lowerbody hierbij spreken we alleen oefeningen aan voor deze spiergroepen.
X